Wady i zalety sklepu WooCommerce

18 grudnia 2018
Wady i zalety sklepu WooCommerce

Profesjonalna strona internetowa sklepu to niezbędny klucz do sukcesu, który pozwoli na uzyskanie wymiernych korzyści finansowych i budowaniu rozpoznawalności marki. Posiadanie nawet prostej strony internetowej, która jest dobrze zaprojektowana, pozwala zdobyć przewagę wśród konkurencji. Jeśli miałeś wcześniej do czynienia z platformą CMS WordPress, nie powinno cię zaskoczyć, że najczęściej wybieraną platformą e-commerce do tworzenia sklepów internetowych jest WooCommerce. Dowiedz się jakie korzyści daje Ci sklep WooCommerce, a także jakie są minusy korzystania z tej platformy e-commerce.

WooCommerce – popularne rozwiązanie e-commerce

WooCommerce nie jest odrębną platformą e-commerce, ale jedynie wtyczką (pluginem) do WordPress. Rozszerzenie to jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań e-commerce na świecie. Wtyczkę WooCommerce instaluje się w taki sam sposób jak inne pluginy. Jednak daje jeszcze większe możliwości niż inne wtyczki. Jeśli nie umiesz programować stron biznesowych w WordPressie, to decydując się na platformę WordPress + WooCommerce nie musisz się niczego obawiać. Interfejs WooCommerce jest prosty w obsłudze i intuicyjny.  

Stworzenie sklepu opartego na WooCommerce daje Ci pełną funkcjonalność. Wtyczka WooCommerce gwarantuje kompleksową integrację z systemami płatności, wysyłkami, statystykami sprzedaży itd. Ponadto zapewnia pełną kontrolę nad sklepem od podatków, przez stany magazynowe, do nadzorowania kont klientów. W łatwy sposób możesz dodać i usunąć rozszerzenia, zmienić wygląd i ustawienia. W sklepie WooCommerce masz możliwość sprzedaży produktów fizycznych i wirtualnych, a dzięki wielu wtyczkom i ich opcjom możesz wdrożyć różnorodne funkcje, rodzaje płatności i wysyłki. 


Jakie są zalety platformy opartej na WooCommerce?

Rozwiązanie WooCommerce to doskonały wybór dla Ciebie, jeśli poza sklepem, chcesz mieć także stronę z systemem zarządzania treścią – WordPress. Taki miks pozwala na administrowanie treścią oraz sklepem za pomocą jednej platformy. Sklep WooCommerce posiada takie zalety jak:

WordPress – przyjazny CMS dla początkujących
Cena – oprogramowanie jest darmowe
Instalacja – prosta instalacja i konfiguracja wtyczki WooCommerce
Personalizacja – wielość wariantów personalizacji, modyfikowania
Elastyczność – dogodne modyfikowanie platformy i możliwość dodania wielu funkcji
Wtyczki – liczne rozszerzenia, dodatki oraz wtyczki, które są dopasowują rozwiązania dla Twojej strony internetowej
Produkty – sprzedaż dowolnych produktów i usług za pomocą platformy WooCommerce
Rozwój – pełna kontrola nad rozwijaniem oferty sklepu
Aktualizacje – częste aktualizacje systemu zwiększają bezpieczeństwo strony
Statystyki – raporty i statystyki sprzedaży, zamówień, dane odnośnie klientów oraz stanów magazynowych
Grafika – szeroki wybór szablonów graficznych
Powiadomienia e-mail – maile transakcyjne wysyłane do zamówień
Eksportowanie danych – przesyłanie danych sklepu w formacie csv lub xml
Zaawansowane opcje – wiele wersji językowych oraz dobór walut
Specjaliści – łatwy dostęp do ekspertów, obsługujących wdrażanie WooCommerce i WordPress


Wady platformy opartej na WooCommerce

WooCommerce nie jest odrębną platformą e-commerce, ale jedynie wtyczką (pluginem) do WordPress. Rozszerzenie to jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań e-commerce na świecie. Wtyczkę WooCommerce instaluje się w taki sam sposób jak inne pluginy. Jednak daje jeszcze większe możliwości niż inne wtyczki. Jeśli nie umiesz programować stron biznesowych w WordPressie, to decydując się na platformę WordPress + WooCommerce nie musisz się niczego obawiać. Interfejs WooCommerce jest prosty w obsłudze i intuicyjny.  

Stworzenie sklepu opartego na WooCommerce daje Ci pełną funkcjonalność. Wtyczka WooCommerce gwarantuje kompleksową integrację z systemami płatności, wysyłkami, statystykami sprzedaży itd. Ponadto zapewnia pełną kontrolę nad sklepem od podatków, przez stany magazynowe, do nadzorowania kont klientów. W łatwy sposób możesz dodać i usunąć rozszerzenia, zmienić wygląd i ustawienia. W sklepie WooCommerce masz możliwość sprzedaży produktów fizycznych i wirtualnych, a dzięki wielu wtyczkom i ich opcjom możesz wdrożyć różnorodne funkcje, rodzaje płatności i wysyłki. 

Leave comment: